Nazovite 099 270 5362

Archive for veljača 2013

Cjelokupnost i kompetentnost

Ljudi se često hvale, kad s njima razgovaram, kako su u dobroj formi i koliko mogu pretrčati i slično, ali usput spomenu da ih malo bole zglobovi, malo kukovi, koljena, a ponekad ih uhvati ishijas i slično. To je posve normalno jer ne rade nikakvu ciljanu aktivnost koja bi održala njihov kompletni lokomotorni sustav u dobrom stanju. Ljudi najčešće svoje loše držanje i krive obrasce hodanja, stajanja, krive biomehaničke odnose u zglobovima “prenesu” u tjelovježbu koju rade i nekad si naprave štetu iako redovito vježbaju i onda su svi u čudu – kako sad to?! Tijelo je cjelina u kojoj ako je jedan dio poremećen onda ni drugi ne mogu biti dobro jer se stvore kompenzacije zbog onog dijela koji ne radi dobro. A vjerujte mi, nitko nije savršen.  Tu nastupamo mi.

Ono čime se bavimo vrlo studiozno i s velikom pažnjom je, između ostalog, vraćanje tih loših biomehaničkih odnosa u što bolje stanje kako bi se riješilo bolova, prevelike napetosti u nekom dijelu tijela, mišića…i povećalo tonus u onom dijelu gdje ga fali. S tako stabilnom bazom, možete raditi svašta i uživati u vašim slobodnim aktivnostima, manje se brinuti za ozljede i prevenirati pogoršanje ukoliko je neki problem već postojao (ozljede, skolioze, protruzije diska, problemi s koljenima, kukovima, loše držanje…). Što nam omogućuje ostvarenje tih ciljeva je jako puno truda, rada na sebi, učenja, shvaćanja kompleksnih biomehaničkih odnosa u zglobovima i među njima, studiranje anatomije i načina funkcioniranja tijela, godine iskustva i slično. Na taj način programiramo treninge koji vas dovode do vrhunskih rezultata u boljoj posturi (držanju), fino i skladno oblikovanih zdravih tijela, bez bolova i nepotrebnih napetosti. Tehnike su jako efikasne i rezlutati brzo vidljivi.

Treninzi su prikladni za sve uzraste, sve spolove i sve sportove, za rekreativce i sportaše, a pogotovo za sportove u kojima se više koristi jedna strana (tenis, golf, veslanje) ili se pak više koristi određena grupa mišićnih skupina (trčanje, biciklizam). Kod nas ćete naučiti slušati svoje tijelo, ali i ono vas, moći ćete lakše prepoznati potencijalni problem i s lakoćom ćete obavljati ostale svoje aktivnosti, s dobrim osjećajem u tijelu.

Uz to, nije riječ o laganim treninzima pa me najviše valjda od svega nervira kad muškarci misle da je riječ o treninzima za žene.  E da, btw, Pilates je bio muškarac.

Ukratko, mi nismo još jedan “obični” pilates u gradu jer smo pogledali jednu knjigu o pilatesu pa napisali da radimo pilates, nego su tu godine dodatnog educiranja nakon završenog fakulteta, rada s vrhunskim terapeutima, kombiniranja fizioterapije i drugih tehnika u sve to i stvaranja još jednog sloja znanja i dubine poznavanja kako problematike, tako i efikasnih rješenja.

Kućni red

  • Nudimo grupne i individualne programe vježbanja, od početnog do napretnog stupnja, terapiju i rehabilitaciju. Prije početka vježbanja radi se kratka procjena posture, razgovor i ispunjava upisna lista čime se dobije uvid u korisnikovo početno zdravstveno stanje.
  • U dvoranu se ne smije ulaziti u obući izvana. Potrebno je imati čiste patike ili čarape. Dvorana se redovito čisti i rekviziti se peru tako da je vrlo čisto i lišeno prašine.
  • Plaćanje se vrši unaprijed, a članarina traje mjesec dana od dana dolaska. Molimo korisnike da redovito plaćaju članarinu. Redovitom uplatom osiguravate sebi mjesto u grupi, a prestankom redovitog plaćanja, gubite mjesto u grupi. Pojedinačne izostanke moguće je nadoknaditi dolaskom u druge grupe gdje ima mjesta i članarinu nije moguće zamrznuti radi lijenosti i sličnog. 🙂 Dulje izostanke potrebno je prethodno najaviti i tada je moguće produljiti članarinu bez gubitka mjesta u grupi. Zbog želje za održanjem visoke kvalitete rada, mogućnosti praćenja stanja i napretkapojedinog korisnika, ne primamo više od 12 osoba u grupu pa vas molimo da budete redoviti, kako s uplatama tako i s dolascima.
  • Molimo da ne kombinirate termine bez prethodnog dogovora s voditeljima, osim ukoliko to već na početku niste dogovorili. Svaki dolazak na drugu grupu potrebno je najaviti sms-om ili pozivom.
  • Stojimo vam uvijek na raspolaganju sa svim našim znanjem, koje nije malo, prema tome koristite to što je moguće više. Usmeno, mailom, na mobitel, kako vam je draže. 🙂 Osim visoke naobrazbe i višegodišnjeg iskustva, konstantno svoje znanje usavršavamo na međunarodnim seminarima i radionicama. Što god vam nije jasno vezano za bilo kakve bolove ili probleme lokomotornog sustava, križobolje, bolove u ramenu, koljenu, vratu…obratite se s povjerenjem jer tu imamo ogromno iskustvo i znanje.
  • Bilo kome, tko ima ikakav problem ili kroničnu bol preporučujemo individualnu fizioterapeutsku procjenu prije uključenja u grupu ili u individualni trening. Također, preporučujemo je korisnicima koji su već uključeni u grupu a imaju neke kronične bolove, probleme koje u grupi nije moguće riješiti…
  • Pratite novosti na našem webu: www.aktiv-split.hr
  • Važna je otvorena komunikacija sa svim voditeljima. Voditelji se izmjenjuju i po dvoje vode grupu. Na taj način pridonosimo raznolikosti i dinamici u radu. Svaki od voditelja ima višegodišnje iskustvo i praksu u radu s različitim populacijskim skupinama i osobama s raznim zdravstvenim stanjima, ali i u osobnom treningu ili terapiji. Na taj način smo u mogućnosti prilagoditi i po potrebi modificirati vježbe, ovisno o stanju pojedinog korisnika u grupi.
  • Individualni trening potrebno je otkazati barem 12 sati prije dogovorenog termina inače se naplaćuje 50% cijene sata.

Voditeljice programa:
Snježana Ložić, mag.cin. Stott pilates edukacija
Gloria Vuković, mag.cin. Kineziterapija
Jasna Jelavić, bacc.physioth. Certificirani manualni terapeut