Nazovite 099 270 5362

Cjelokupnost i kompetentnost

Ljudi se često hvale, kad s njima razgovaram, kako su u dobroj formi i koliko mogu pretrčati i slično, ali usput spomenu da ih malo bole zglobovi, malo kukovi, koljena, a ponekad ih uhvati ishijas i slično. To je posve normalno jer ne rade nikakvu ciljanu aktivnost koja bi održala njihov kompletni lokomotorni sustav u dobrom stanju. Ljudi najčešće svoje loše držanje i krive obrasce hodanja, stajanja, krive biomehaničke odnose u zglobovima “prenesu” u tjelovježbu koju rade i nekad si naprave štetu iako redovito vježbaju i onda su svi u čudu – kako sad to?! Tijelo je cjelina u kojoj ako je jedan dio poremećen onda ni drugi ne mogu biti dobro jer se stvore kompenzacije zbog onog dijela koji ne radi dobro. A vjerujte mi, nitko nije savršen.  Tu nastupamo mi.

Ono čime se bavimo vrlo studiozno i s velikom pažnjom je, između ostalog, vraćanje tih loših biomehaničkih odnosa u što bolje stanje kako bi se riješilo bolova, prevelike napetosti u nekom dijelu tijela, mišića…i povećalo tonus u onom dijelu gdje ga fali. S tako stabilnom bazom, možete raditi svašta i uživati u vašim slobodnim aktivnostima, manje se brinuti za ozljede i prevenirati pogoršanje ukoliko je neki problem već postojao (ozljede, skolioze, protruzije diska, problemi s koljenima, kukovima, loše držanje…). Što nam omogućuje ostvarenje tih ciljeva je jako puno truda, rada na sebi, učenja, shvaćanja kompleksnih biomehaničkih odnosa u zglobovima i među njima, studiranje anatomije i načina funkcioniranja tijela, godine iskustva i slično. Na taj način programiramo treninge koji vas dovode do vrhunskih rezultata u boljoj posturi (držanju), fino i skladno oblikovanih zdravih tijela, bez bolova i nepotrebnih napetosti. Tehnike su jako efikasne i rezlutati brzo vidljivi.

Treninzi su prikladni za sve uzraste, sve spolove i sve sportove, za rekreativce i sportaše, a pogotovo za sportove u kojima se više koristi jedna strana (tenis, golf, veslanje) ili se pak više koristi određena grupa mišićnih skupina (trčanje, biciklizam). Kod nas ćete naučiti slušati svoje tijelo, ali i ono vas, moći ćete lakše prepoznati potencijalni problem i s lakoćom ćete obavljati ostale svoje aktivnosti, s dobrim osjećajem u tijelu.

Uz to, nije riječ o laganim treninzima pa me najviše valjda od svega nervira kad muškarci misle da je riječ o treninzima za žene.  E da, btw, Pilates je bio muškarac.

Ukratko, mi nismo još jedan “obični” pilates u gradu jer smo pogledali jednu knjigu o pilatesu pa napisali da radimo pilates, nego su tu godine dodatnog educiranja nakon završenog fakulteta, rada s vrhunskim terapeutima, kombiniranja fizioterapije i drugih tehnika u sve to i stvaranja još jednog sloja znanja i dubine poznavanja kako problematike, tako i efikasnih rješenja.